Napisz do nas, dowiedz się więcej! [email protected]

Zabezpiecz swój biznes!

Zadbaj z IB o swój rozwój!

Poczuj się bezpiecznie w swojej firmie!

Skorzystaj z bezpiecznych rozwiązań!

SAVOIR-VIVRE dla ludzi z klasą

Opanowanie form i zwyczajów towarzyskich jest ogromnie ważne dla ludzi, którzy pragną osiągnąć i utrzymać powodzenie w nowoczesnym świecie interesó w, świecie częstych zmian.

Szkolenie umożliwi zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z dobrymi obyczajami w biznesie , m.in. odpowie na pytania:

- jak się witać,

- jak się przedstawiać i prezentować,

- jak się ubierać stosownie do okazji,

- jak praktykować dobre maniery podczas negocjacji i spotkań nieformalnych.

METODY:

Mini wykład, analiza przypadków, rozpatrywanie przykładów z doświadczeń uczestników, odgrywanie ról, symulacje, praca w grupach, dyskusja, „burza mózgów”, ćwiczenia indywidualne, wnioskowanie po ćwiczeniach.

PLAN SZKOLENIA:

I. Dobre maniery, a poczucie pewności siebie

  1. eleganckie powitania i pożegnania-zasady, którymi się kierujemy,
  2. etykieta powitania i pożegnania gości w różnych sytuacjach,
  3. reguły pierwszeństwa, podawanie ręki, uściski, poklepywanie,
  4. wzajemne prezentacje – kto, kiedy i jak?
  5. wręczanie i przyjmowanie wizytówek.

II. Ubiór (pani i panowie) – jak i kiedy?

  1. dostosowanie stroju do okazji,
  2. ubiór służbowy,
  3. ubiór swobodny, sportowy, spacerowy, „casual”,
  4. ubiór wizytowy,
  5. ubiór galowy, koktajlowy.

III. Udane spotkanie przy stole

  1. wybór miejsca,
  2. sztuka prowadzenia konwersacji,
  3. dobre maniery przy stole,
  4. tematy, których nie należy poruszać.

IV. Przyjmowanie gości wewnętrznych  i zewnętrznych

  1. przywileje i obowiązki gościa i gospodarza,
  2. zaproszenia formalne – reguły, skróty, szyfry,
  3. wręczanie upominków i kwiatów – kiedy, co i jak?
  4. najczęściej popełniane błędy i jak ich unikać.

V. Korespondencja z klasą

  1. pisanie listów (elektronicznie, ręcznie) do kogo i kiedy?
  2. korespondencja e-mailowa -antyetykieta–zasady, błędy,
  3. korespondencja prywatna,
  4. zasady pisowni.

VI. Dobre maniery w rozmowie telefonicznej

  1. przygotowanie do rozmowy przez telefon - telefoniczne ABC,
  2. struktura i zasady prowadzenia rozmowy,
  3. trudne sytuacje telefoniczne,
  4. negocjacje przez telefon.

VII. Rola stołu i krzeseł w spotkaniach formalnych i nieformalnych

  1. przyjęcia oficjalne,
  2. negocjacje,
  3. rozsadzanie gości przy stole, witanie i przedstawianie,
  4. „mowa sztućców”, nakrycia, serwetki,
  5. etykieta przy stole –jak elegancko jeść i konwersować przy stole, toasty,
  6. przyjęcia bufetowe, obiady, lunch’e, herbatki, cocktail party.

VIII. Savoir-vivre w pracy

  1. wprowadzanie nowego pracownika do zespołu,
  2. budowanie relacji w zespole,
  3. imprezy firmowe, integracyjne, szkolenia, jubileusze –reguły, praktyka,
  4. udzielanie informacji zwrotnej, udzielanie pochwał, wręczanie nagród, trudne rozmowy z pracownikami – takt, szacunek, standard.

TERMIN I KOSZT SZKOLENIA: 5 listopada 2013 r. , godzina 16:00-20:00

Miejsce:
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa
ul. Grunwaldzka 11, 60-782 Poznań, sala G1

Prowadzący: Zygmunt Dolata – Trener biznesu, oficer rezerwy WP, doradca HR, coach, wykładowca

Cena:
- Studenci i Absolwenci WSB – 89 zł
- Pracownicy WSB – 89 zł
- Osoby spoza Uczelni – 99 zł

Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu!


Ilość miejsc ograniczona.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres: [email protected] lub telefonicznie: 618 510 518 wew. 46 , podając swoje imię i nazwisko, numer telefonu oraz potwierdzenie dokonania przelewu.

Wpłatę za szkolenie należy kierować na konto Instytutu:

DANE DO WPŁATY:
Instytut Bezpieczeństwa Sp. z o.o.

60-778 Poznań,
ul. Elizy Orzeszkowej 1
NIP: 779-240-97-99

29 1090 1346 0000 0001 1988 7123

koniecznie z dopiskiem: „Imię i nazwisko, „Savoir vivre"

Ostateczny termin dokonania wpłaty: 31 października 2013 r.

W przypadku, gdy nie uzbiera się wystarczająca liczba uczestników, zastrzegamy sobie możliwość zmiany terminu lub odwołania szkolenia, o czym zostaniecie Państwo powiadomieni.

"));